E – Marketing

(Opiekun: mgr Dariusz Wylon)

W ramach specjalizacji dowiesz się jak, korzystając z koncepcji marketingu aktywnego Inbound Marketing,  skutecznie kreować wizerunek firmy w internecie. Rozwiniesz kompetencje w zakresie prowadzenia kampanii SEO i SEM oraz wykorzystywania mediów społecznościowych do promocji towarów i usług. Program specjalizacji skupia się na przekazaniu najważniejszych technik e-marketingu oraz wykorzystaniu narzędzi umożliwiających skuteczne i efektywne prowadzenie działań marketingowych w sieci, promowanie sklepów internetowych oraz aplikacji webowych.

W ramach zajęć edukacyjnych studenci mogą zdobyć międzynarodowy certyfikat z marketingu internetowego partnera edukacyjnego- firmy Hubspot.

Hubspot education partner

Po ukończeniu studiów, absolwenci będą mogli podjąć pracę na takich stanowiskach jak:

Specjalista ds. pozycjonowania, Content marketer, Influencer, Blogger, Community Manager Account manager w agencji interaktywnej, Specjalista ds. mediów społecznościowych, Analityk interenetowy

W ramach zajęć i warsztatów omawiane będą zagadnienia:

  • Inbound Marketing – marketing aktywny
  • Digital Marketing Foundations – podstawy marketingu cyfrowego
  • Content Marketing and Copywriting – marketing treści
  • Digital Strategy – cyfrowa strategia
  • Social Media Marketing – marketing w mediach społecznościwych
  • Personal and Company Branding – budowanie marki osobistej oraz firmowej
  • Online Community Building – tworzenie wirtualnych społeczności
  • UX/UI Design – projektowanie UX/UI
  • Landing Page Design – projektowanie stron
  • Internal / External SEO – pozycjonowanie wewnętrzne i zewnętrzne
  • Website Optimization – optymalizacja stron internetowych
  • E-commerce Development – projektowanie rozwiązań e-commerce
  • Marketing Analytics – analityka marketingowa
  • Google AdWords – Paid Search – zarządzanie płatnymi reklamami z przygotowaniem do egzaminu Google
  • Display & Video Advertising – reklama wizualna i video
  • Marketing Automatization – automatyzacja działań marketingowych
  • Marketing e-commerce and SaaS – działania marektingowe sklepów internetowych
  • Digital Marketing Project – projekt marketingu cyfrowego