grafika3d

Grafika 3D/Animacje 3D

(opiekun: dr n.t. M.Marecka)

(Blender/Maya)

W ramach zajęć studenci modelują, rzeźbią, teksturują i animują obiekty i postacie do gier komputerowych łącząc własny talent z możliwościami narzędzi graficznych. Doskonalenie umiejętności w grafice 3D polega na efektywnym wykorzystaniu zaawansowanych technik tworzenia modeli 3D w środowisku Blender/Maya oraz umiejętnym dobieraniu materiałów i nakładaniu tektur na gotowy już model postaci. Doskonałym dodatkiem do każdego projektu jest wykorzystanie efektów fizycznych, które zwiększają realizm tworzonej sceny.

Spis treści dydaktycznych:

  1. Modelowanie sylwetki postaci
  2. Rzeźbienie szczegółów mimiki twarzy
  3. Tworzenie włosów, zarostu, brwi i rzęs
  4. Animowanie gestów i ruchów postaci
  5. Modelowanie i teksturowanie ubrań
  6. Wykorzystanie efektu ognia i wody
  7. Modelowanie elementów sceny gry