Letnia Akademia Game Developmentu – edycja 2021!

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej przygotowała dla Was prawdziwą letnią rewolucję – czyli lipcowe warsztaty projektowania assetów 3D do gier komputerowych! Gwarantujemy nowoczesną i inspirującą dawkę wiedzy w połączeniu z dobrą zabawą!

Dla kogo te warsztaty?

Dla osób zainteresowanych udziałem w warsztatach GameDev (z poza WSIZ) koszt udziału wynosi 150zł . Rejestracja pod adresem biurowsiz@gmail.com.

Zajęcia są otwarte i bezpłatne dla naszych aktualnych studentów oraz kandydatów, którzy zakończyli proces rekrutacji na studia od października 2021r.

Zapraszamy wszystkich pasjonatów gier komputerowych, którzy chcą rozwijać swój talent i pasję do grafiki 3D.

Jakie korzyści da Ci udział w warsztatach?

Z naszym niezastąpionym specjalistą z branży GameDev odkryjesz podstawy projektowania assetów do gier i nauczysz się poprawnej oraz efektywnej organizacji pracy z projektem gry w najpopularniejszym środowisku – czyli Unity 3D.

Jak prowadzone będą warsztaty?

Góry, morze, plaża a może własny ogródek? Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś wziął udział w Letniej Akademii Game Developmentu z wybranego przez siebie miejsca! A dlaczego? Naszą Akademię poprowadzimy zdalnie, ale w wersji live!

Zainteresowany?

Napisz e-mail na adres biurowsiz@gmail.com
lub skontaktuj się pod numerem telefonu 506 495 335 lub (33) 822 90 70

Program kursu

Jeżeli już zainteresowała Cię oferta naszych warsztatów zapoznaj się ze szczegółowymi tematami.

Twój pierwszy model 3D!

I warsztaty 13 lipca 2021r. (wtorek) godz. 18:00 – 19:30

Jakie tematy poruszymy:

  • podstawy przygotowania assetów do gier,
  • organizacja pracy,
  • poprawna i optymalna konstrukcja siatki modeli.

Wyrzeźb to w 3D – parę słów o rzeźbieniu obiektów!

II warsztaty 15 lipca 2021r. (czwartek) godz. 18:00 – 19:30

Jakie tematy poruszymy:

  • Siatka High-poly i low-poly,
  • rzeźbienie modelu,
  • metody retopologii siatki.

Nadaj modelowi nieco realizmu – materiały i tekstury!
(program: Substance Painter).

III warsztaty 20 lipca 2021r. (wtorek) godz. 18:00 – 19:30

Jakie tematy poruszymy:

  • rodzaje textur,
  • standardy materiałów,
  • metody rozkładania UV,
  • teksturowanie za pomocą programu Substance Painter.

Poznaj Unity od podszewki!
(silnik Unity)

IV warsztaty 22 lipca 2021r. (czwartek) godz. 18:00 – 19:30

Jakie tematy poruszymy:

  • do czego służy silnik Unity i jakie ma możliwości,
  • setup projektu w Unity,
  • poprawna organizacja pracy,
  • dodawanie assetów,
  • metody optymalizacji.

Rozkręć się w Unity – opcje zaawansowane!
(silnik Unity)

V warsztaty 27 lipca 2021r. (wtorek) godz. 18:00 – 19:30

Jakie tematy poruszymy:

  • ustawienia graficzne w Unity,
  • Shader Graph,
  • efekty cząsteczkowe.

Uważaj na te chochliki – pułapki w projektowaniu assetów 3D!

VI warsztaty 29 lipca 2021r. (czwartek) godz. 18:00 – 19:30

Jakie tematy poruszymy:

  • popularne błędy i pułapki w projektowaniu assetów do gier oraz to, jak ich uniknąć.