Specjalizacja E-Marketing

Możliwości rozwoju kariery zawodowej

W ramach specjalizacji dowiesz się jak korzystając z koncepcji marketingu aktywnego Inbound Marketing skutecznie kreować wizerunek firmy w Internecie. Rozwiniesz kompetencje w zakresie kampanii SEO i SEM oraz wykorzystywania mediów społecznościowych do promocji towarów i usług.
 
 

Marketer treści

Poznasz najlepsze praktyki planowania, tworzenia i publikowania treści w Internecie.

Specjalista SEO/SEM

Poznasz strategię SEO On-Site oraz Off-Site umożliwiające skuteczne pozycjonowanie stron.

Narzędzia i strategie marketingu cyfrowego

________

Program specjalizacji skupia się na przekazaniu najważniejszych technik e-marketingu oraz wykorzystaniu narzędzi umożliwiających skuteczne i efektywne prowadzenie działań marketingowych w sieci, promowanie sklepów internetowych oraz aplikacji webowych.
  • Marketing Aktywny
  • Automatyzacja zadań
  • Optymalizacja stron
  • Cyfrowa Strategia
  • Marketing Treści
  • Analityka Marketingowa

Specjalizacja E-Marketing

Zdobądź pracę swoich marzeń

 
 

Specjalista SEO

Optymalizowanie witryn pod kątem wyszukiwarek oraz planowanie i realizacja działań link building.

Performance Manager

Testowanie i optymalizacja prowadzonych działań w celu maksymalizacji efektów.

Brand Manager

Działania autopromocyjne w kanałach komunikacyjnych oraz maksymalizacja ekspozycji kontentu.

Social Media Manager

Kreowanie i egzekucja strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych.

Content Manager

Wdrażanie marketingu treści oraz tworzenie angażujących materiałów na różne platformy.

Specjalista SEM

Zarządzanie kampaniami Google Ads: budowa, prowadzenie, optymalizacja, raportowanie