Jak zaplanować swoją karierę w Grafice komputerowej?

Wszystko zaczyna się od pasji!

Celem zajęć prowadzonych na specjalizacji Grafika Komputerowa jest rozwinięcie praktycznych umiejętności posługiwania się narzędziami grafiki 2D- rastrowej i wektorowej, jak również wykorzystywania technologii internetowych i metod przetwarzania informacji multimedialnej do projektowania efektywnych komunikatów reklamowych.
 
 

Studio fotograficzne

Nauczysz się tworzyć profesjonalne packshoty. Przeprowadzisz kompleksową postprodukcję swoich zdjęć i zmontujesz film reklamowy.

Drukarnia

Zdobędziesz umiejętności w projektowaniu key visual oraz przygotowaniu plików dla poligrafii: katalogów, folderów, broszur oraz opakowań produktów.

Agencja reklamowa

Nauczysz się jak projektować nieszablonowe grafiki informacyjne i reklamowe, tworzyć atrakcyjne kampanie społecznościowe i unikalne filmy promocyjne.

Studia z grafiki komputerowej

________

Nabyte w trakcie ścieżki studiów umiejętności posługiwania się narzędziami grafiki 2D i 3D pozwolą Ci projektować efektowne i użyteczne grafiki, tworzyć atrakcyjne formy prezentacji treści dla sieci społecznościowych jak również projektować zapierającą dech grafikę do gier komputerowych.
  • Multimedia
  • Projektowanie graficzne
  • Grafika reklamowa i edytorska
  • Grafika 3D
  • Projektowanie architektury
  • Programowanie gier

Rozwój kariery w grafice 3D

Zdobądź pracę swoich marzeń w GameDev-ie

 
Zajęcia z Modelowania 3D i Programowania gier uczą jak tworzyć, teksturować i animować obiekty do scen 3D oraz oprogramowywać logikę gry w środowisku popularnego silnika graficznego Unity 3D/Unreal 4D.
 

Animator

Animacje dla postaci i obiektów do gier (Unity3D/Unreal4D)

CharacterArtist

Modelowanie postaci do gier(Blender, Z-Brush, Marvelous Designer)

Environmental Artist

Modelowanie terenów, elementów przestrzeni zamkniętych i otwartych w grach komputerowych(Blender, Z-Brush)

PropArtist

Modelowanie obiektów 3D do scen w grach (Blender, Z-Brush)

Texture Artist

Tworzenie tekstur obrazowych dla obiektów do gry (Adobe Photoshop, Substance Painter)

Concept Artist

Tworzenie koncepcyjnych ilustracji postaci i elementów otoczenia ( Adobe Photoshop)