Grafika użytkowa i reklamowa

(opiekun: dr n.t. Monika Marecka)

(Adobe Photoshop/InDesign/ Illustrator/ Gimp/Inkscape/ After Effect/VirtualDub)
Studenci poznają tajniki dezajnu skutecznych projektów reklamowych i realizują własne projekty w oparciu o poznane narzędzia graficzne. Zajęcia laboratoryjne i projektowe prowadzone są przy stanowiskach komputerowych i obejmują projektowanie i przygotowanie materiałów reklamowych oraz zapoznanie się z podstawowymi technikami poligraficznymi.

Spis treści dydaktycznych

  1. Rodzaje przekazu reklamowego i tworzenie efektywnych komunikatów reklamowych.
  2. Struktura i kształt przekazu reklamowego.
  3. Personal branding. E-branding.
  4. Techniczne i merytoryczne aspekty wizualizacji graficznej marki (umiejętności realizacji identyfikacji wizualnej dla przestrzeni miejskiej- piktogramy oraz identyfikacji wizualnej firm- corporate identity).
  5. Zaawansowane tajniki kompozycji graficznej- barwa, kształt, ilustracja, fotografia i tekst.
  6. Ilustracja prasowa.
  7. Wizualizacja na potrzeby branży architektonicznej ( obróbka renderów, doklejanie nieba, postaci ludzi, zwierząt ) lub na potrzeby sklepów internetowych( nakładanie logo na kubek, długopis, umieszczanie standów w przestrzeni miejskiej ).
  8. Przygotowanie materiałów do druku. Podstawowe techniki edytorskie.
  9. Reklama w formie bannera. Aktualne trendy w reklamie internetowej.
Więcej na temat warunków studiowania w WSIZ dowiesz się na stronach oferta studiów inżynierskich od października 2019 oraz na oferta studiów podyplomowych od października 2019.